Na vprašanja s področja pacientovih pravic odgovarja mag. Boštjan J. Turk

Dobro je vedeti | feb. '22

DELOVANJE OSEBNEGA ZDRAVNIKA

Bralka je resneje zbolela, a ni mogla do osebne zdravnice. Ni je dobila ne po telefonu ne po elektronski pošti. Šele ko jo je klicala s sinove telefonske številke, se je oglasila. Ko je nujno potrebovala zdravilo, je izginila. Ko jo je prijazno opomnila, da od nje pričakuje vsaj osnovni angažma, ji je zabrusila, naj razmisli o zamenjavi osebnega zdravnika. Zanima jo, kako lahko ukrepa.  

Oseba, ki naj bi bila osebni zdravnik, bi se morala že po osnovnih moralnih normah obnašati kot pacientov zaupnik, kar vključuje vsaj minimalno skrb za svojega pacienta – to pa pomeni vsaj minimalno odzivnost in predpisovanje najnujnejših zdravil.  

Prikazan je samo večji odlomek članka. Ogled celotnih člankov je na voljo naročnikom, ki se za ogled članka v celoti lahko prijavijo tu.

Za prijavo potrebujete naročniško številko in PIN. Če ste naročnik, lahko za pridobitev številke PIN pošljete svoje podatke (ime, naslov, naročniška številka) na e-naslov evzajemnost@vzajemnost.si.

Če niste naročnik, se lahko naročite tu.


Vaši komentarji


© 2022 Zavod Vzajemnost, p. p. 134, 1001 Ljubljana, e-pošta: urednistvo@vzajemnost.si, telefonska številka 01 530 78 42

Vzajemnost najdete tudi na družabnih omrežjih Facebook | Twitter | dovod RSS

▲ Na vrh strani | Domov | Klub ugodnosti | O nas | Oglaševanje | Pogoji rabe, zasebnost in piškotki | Pravila nagradne igre

revija Vzajemnost in te spletne strani nastajajo z uredniškim sistemom podjetja (T)media